A continuació podeu veure l’agenda amb tots els actes previstos per a la celebració del 50è aniversari de l’Escola. A través del correu electrònic, us anirem recordant i convidant a les diferents celebracions. Esperem la vostra col·laboració i us esperem per a poder-ho celebrar tots junts.
Estem organitzant una caminada popular per incentivar la germanor amb tots els alumnes i famílies de l’Escola i ens plau fer-ho amb caràcter solidari i col·laborar amb Oberts al Món, associació amb la qual ja col·laborem des de fa uns quants anys apadrinant nens.
Cal dir també que col·laborem en aquest acte amb el Centre Excursionista i s’han planificat diferents nivells de ruta segons les edats dels participants.
Estem molt contents de poder organitzar aquesta caminada tots plegats i esperem la participació de tots.
Hem previst una festa amb els antics alumnes. Ens complau convidar-vos a la jornada de Portes Obertes, exposició de fotos i objectes antics i a retrobar-nos tots a l’Escola. Cal fer la reserva de places inscrivint-vos al formulari de continuació. També podeu veure l’arxiu en pdf on està detallat l’acte, per fer-ho només cal clicar aquí.
Formulari d’inscripció a la Trobada d’exalumnes:
Hem previst un acte formal en el qual puguin assistir les autoritats de l’Ajuntament de Terrassa i del Consell Comarcal. Així mateix, es convidaran les autoritats del Departament d’Ensenyament, tant dels Serveis Centrals com dels Serveis Territorials del Vallès Occidental. També els titulars i directors dels Centres Privats de Terrassa i tot el personal docent i no docent que formem l’Escola Petit Estel – La Nova, el Consell Escolar, l’AMPA i els Consells Escolars que ens han precedit.
Estem organitzant una festa amb totes les famílies de l’Escola al Parc Natural del Corredor. Tenim previst de fer un concurs d’Estels amb diferents premis. Premi al que vola més amunt, premi al més bonic, al més gran… Un dinar i una mica de festa per acabar la tarda. Us hi esperem. Farem volar, ben amunt l’Estel.
Aquesta activitat és organitzada també per l’AMPA.